מחירי הנדל”ן באירופה

February 13 2023Cfao

כמה עולה דירה באירופה, מאת שלומי טהורי

מחירי הנדל”ן באירופה נמצאים בשיא, מסביר שלומי טהורי, הבעלים של חברת הנדל”ן שלומי טהורי השקעות נדל”ן.  אמנם עיסוקו העקרי של שלומי טהורי מתמקד בנדל”ן בישראל, אך במאמר זה אנו מביאים סקירה מיוחדת שלו על הנדל”ן במדינות באירופה ועל המגמות.

שלומי טהורי. שלומי טהורי השקעות על מחירי הדירות באירופה

בשנים האחרונות מחירי הבתים באיחוד האירופי עלו הרבה יותר מדמי השכירות, מה שמפעיל לחץ על משפחות עם תקציבים נמוכים להתמודד עם הסיטואציה של עליית המחירים. נכון לעכשיו ברוב מדינות אירופה אין סימנים של מחירים מופרזים או מחירים שהם יתר על המידה, אך חלקם עלולים להיות בסיכון אם המחירים ימשיכו לעלות.

שלומי טהורי כתבה על מחירי הדירות באירופה. שלומי טהורי השקעות בע"מ

שוק הדיור הוא מקור עיקרי להשקעות ולמקומות עבודה ברחבי אירופה, כאשר ערים רבות בגרמניה, צרפת ובריטניה חוות ביקושים ערים לנכסים למגורים. אזורים אלה הם גם ביתם של מספר פרויקטים ושל שיפור תשתיות התחבורה והרכבות.

שלומי טהורי מסביר על מחירי הדירות באירופה. כתבה של שלומי טהורי השקעות בע"מ

בבריטניה, למשל, יש לך אפשרות בחירה בין השקעה בשוקי המשרדים והקמעונאות לבין השקעות בנדל”ן למגורים. נדל”ן הוא המגזר הגדול ביותר של הכלכלה האירופית, עם שווי שוק של 8 טריליון אירו. הוא מהווה את החלק הגדול ביותר של החוב הממשלתי באיחוד האירופי ומהווה מניע חשוב לצמיחה כלכלית.

האיחוד האירופי חווה ירידה מחזורית בשוק הנדל”ן ועל פי הערכות גם בנדל”ן המסחרי צפויה היחלשות בטווח הקרוב. זה עשוי לגרום להפסדים למשקיעים, להגדיל את סיכון האשראי לבנקים ולמלווים חוץ בנקאיים ולגרום לירידה בערכי הביטחונות.

לכן, בקניית נכס בארץ או בחו”ל חשוב להתייעץ עם מומחים, ללמוד את השוק ולהכיר את המגמות.

#השקעות נדל"ן בחו"ל
#שלומי טהורי
Share: