אייל בסרגליק בעקבות גזר דינה של אוריאן בן קליפא

June 22 2023Cfao

אייל בסרגליק בהמשך לגזר דינה של אוריאן בן קליפא

גזר הדין של אוריאן בן קליפא תם אך לא נשלם, מסביר עו”ד אייל בסרגליק. לדבריו, כשקיבלנו תיק זה דרשה התביעה 3 שנות מאסר. לאחר שזוכתה אוריאן מכל העבירות אשר יוחסו לה בכתב האישום. היא הורשעה בתקיפה סתם, בית המשפט גזר עליה מאסר על תנאי קנס נמוך ופיצוי.
אמנם העתירה לביטול ההרשעה לא התקבלה אבל יחד עם זאת מרבית הסכנות שרבצו לפתח הלוחמת הופלו במהלך הדרך. כעת נותר לערער ולסיים את המלאכה.
עו"ד אייל בסרגליק.
עו”ד אייל בסרגליק.

מידע שימושי אודות עורך דין אייל בסרגליק

משרדו של עו”ד אייל בסרגליק עוסק בתחום הפלילי, בליטיגציה, צווארון לבן וכן בתיקי פלילי צווארון כחול.

משרדו של עורך דין אייל בסרגליק עוסק בליטיגציה בתיקים אזרחיים גדולים.

בנוסף לכך, עוסק גם בתיקי נדל”ן.

אייל בסרגליק מייצג בפני רשויות, בנקים; ייצוג מסחרי. הוא וצוות משרדו מייצגים בפני בתי דין צבאיים, שירות בתי הסוהר, מח”ש, בעתירות לבג”ץ ולבית המשפט לעניינים מינהליים ובפני ועדות אתיקה של לשכת עורכי הדין.

אייל בסרגליק מכהן כסגן יו”ר הועדה לענייני פלילים של ועד מחוז תל אביב, כמו כן, כיו”ר משותף של וועדת הקשר קרית אונו- לשכת עורכי הדין.

עו”ד אייל בסרגליק הינו מרצה ומתרגל בקריה האקדמית אונו  וכמו כן מרצה במסגרת לשכת עורכי הדין.

אייל בסרגליק בוגר בהצטיינות של תואר שני משפטים  (LL.M) , תואר שני במנהל עסקים ;(M.B.A) תואר ראשון משפטים,(LL.B) בהצטיינות יתרה.

עוד על עו”ד אייל בסרגליק

אייל בסרגליק. עורך דין פלילי. הינו בוגר בהצטיינות של תואר שני משפטים (LL.M). תואר שני במינהל עסקים (M.B.A) בהתמחות מימון ושוק ההון, ותואר ראשון במשפטים (LL.B) כולם בהצטיינות יתרה. עו”ד בסרגליק מרצהבקריה האקדמית אונו, בקורסים פליליים. ביניהם דיני ראיות, דיני עונשין. סדר דין פלילי ועבירות צווארון לבן מזה שנים רבות. מכהן כיו”ר הפורום הפלילי הארצי בלשכת עורכי הדין והמשנה (לשעבר) של יו”ר מחוז תל אביב. יו”ר ועדת הקשר קרית אונו . תחומי המומחיות של המשרד: התחום הפלילי, עבירות צווארון לבן, פלילי, צבאי, משמעתי, תעבורה, ליטיגציה אזרחית (תביעות כספיות, חוזיות, עתירות תיקי נדל”ן הפקעה ופינוי) ומקרקעין ויפוי כוח מתמשך. משרד בוטיק. מדורג תדיר במדדי דן אנד ברדסטריט ובידיאיי. משרדו מתמחה בין היתר בניהול תיקים פליליים מורכבים. כולל פלילי בעבירות מסוג צווארון כחול. שחרור ממעצרים | ליווי במעצרים וחקירות. ייצוג מול הרשויות בתיקים סבוכים ומורכבים ואף תקשורתיים.

#אוריאן בן קליפא
#עו"ד אייל בסרגליק
Share: