השותף של עו”ד אריאל רוט

August 04 2023Cfao

הכירו את עו”ד עמית חדד שותפו של עו”ד אריאל רוט

עו“ד עמית חדד – פרופיל

עו”ד עמית חדד הוא אחד מעורכי הדין המצליחים והטובים ביותר בישראל. הוא שותף מייסד וראש משרד חדד רוט שנהר ושות’. שותפם של עו”ד אריאל רוט ועו”ד אורי שנהר.

עמית חדד נחשב לאחד מעורכי הדין הבולטים והמובילים במדינת ישראל, תוך שהוא מוביל ביד בטוחה תיקי ליטיגציה אזרחית וצווארון לבן מהמורכבים והמוכרים שמתנהלים במשק הישראלי.

במשך שנים, היה עמית יד ימינו של ד”ר יעקב וינרוט ז”ל, מענקי המשפט בישראל, והחשיב אותו כמורה, כמנטור וכבן משפחה לכל דבר. מאז מותו מקפיד עמית להנחיל ולשמר את המורשת של יעקב וינרוט ז”ל במשרד, בשאיפה למצוינות וברצון הבלתי נדלה ללמוד ולהתפתח כל העת.

לעמית מומחיות ענפה בשלל תחומי המשפט, והוא מלווה לקוחות בעלי פרופיל גבוה, אנשי ציבור, בכירים, אנשי עסקים וחברות מובילות במשק, במגוון רחב של נושאים הנמצאים במרכז השיח הציבורי והמשפטי בישראל.

בין לקוחותיו:
ראש הממשלה, בנימין נתניהו, בעז הרפז, טלי קידר (במסגרת פרשת ישראל ביתנו), הזמרים אייל גולן וקובי פרץ, נאשמים בפרשת רונאל פישר, עינת קליש, ראש עירית חיפה, דני דנקנר, ח”כ ושר הביטחון לשעבר בנימין (פואד) בן אליעזר ז”ל, ראש עיריית נצרת עילית, שמעון גפסו. עו”ד עמית גם מייצג אנשי עסקים וחברות מהגדולות במשק, ובכלל זה:
בעלי מניות ודירקטורים בחברת טחנות ישראליות בע”מ, חברת הביטוח מגדל, אנשי העסקים מארק וג’קי שימל, עיתון יתד נאמן.

עמית דוגל בערכים של מצוינות ומקצועיות חסרת פשרות, ומעניק ללקוחותיו שירות מקיף ואישי תוך הצבת האינטרסים של לקוחותיו בראש סדר העדיפויות.

לעו”ד חדד היכולת לזהות את המצוקה של הלקוח ולמצוא את הפתרון המתאים ביותר עבורו – תוך שהוא מתאים לכל לקוח את הליווי באופן אישי, שם את עצמו בנעליו, כואב את כאבו ושמח את שמחתו.

את התמחותו ביצע עמית אצל שופט בית המשפט העליון אדמונד לוי.
בעשור האחרון נבחר עמית שוב ושוב ברשימות שונות כאחד מעורכי הדין המבטיחים במדינת ישראל, לרבות על ידי עיתון ‘דה מרקר’, מגזין ‘פורבס’ ועוד.

השכלה

תואר ראשון במשפטים (LL.B) בהצטיינות, האוניברסיטה העברית בירושלים
תואר שני בקרימינולוגיה (M.A) בהצטיינות, האוניברסיטה העברית בירושלים

#עו"ד אריאל רוט
#עו"ד עמית חדד
Share: