אסי מוש – מידע שימושי לתייר על מיקוניס

August 04 2023Cfao

אסי מוש מגיש: מידע שימושי לתיירים על מיקונוס

אסי מוש מדריך תיירות מגיש מידע על אתרי נופש מומלצים. במאמר זה מציע אסי מוש מידע שימושי לתיירים על מיקונוס

האם ביקרתם במיקונוס. חלום של מקום. לפי אסי מוש, מדריך טיולים ותיירות עם, מיקונוס הוא המקום לחופשה לכל מי שמחפש אטרקציה קרובה, נוחה וזולה יחסית.

People Walking

מיקונוס נחשבת לגן העדן של הנהנתנים הקוסמופוליטיים. יש בה הכל חופים, מועדונים ומסעדות מעולות. מיקונוס הוא אי האגאי המפורסם בעולם. הוא ממוקם בלב האיים הקיקלאדיים. המוניטין של האי הקטנטן הזה כיעד נופש יוקרתי התפשט למרחקים. ביום, החופים שטופי השמש והרחובות המרוצפים של העיירה מיקונוס הם כוורת של פעילות בעוד שבלילה הכל עניין של מסיבות וריקודים.

הנופים של מיקונוס

הנוף המדהים והמפרצים והחופים המבודדים משכו אמנים, צלמים, ציירים ועד מוזיקאים כמו Fleet Foxes. זהו גם מרכז משגשג לחנויות יוקרה ואמנות.

מיקונוס, לפי אסי מוש שמוביל קבוצות לטיולים במקום, נמצאת במרחק שיט קצר במעבורת מהאי הקדוש דלוס, שפעם האמינו שהוא מקום הולדתו של אפולו. ההיסטוריה שלה כמספנות ונמל מסחר הפכו אותה לפתוחה למגוון מבקרים מגוונים במשך מאות שנים. זה הותיר את האנשים המקומיים עם יחס סובלני ומקבל כלפי המבקרים שחי מאוד היום.

בעונת השיא, אוכלוסיית מיקונוס מתנפחת עד פי עשרה מגודלה. העיירה הראשית והחופים הדרומיים הופכים צפופים ביותר בהמוני שיזוף ומסיבות, אבל אם תעזבו את האזור הזה, תוכלו למצוא מפרצונים שלווים ומבודדים לשחייה, כמו גם מנזרים ואתרים היסטוריים אחרים.

מקום טוב להתחיל את חקר מיקונוס הוא העיירה המסורתית הקטנה והמקסימה של הורה. כאן תמצאו הכל, מארוחות פיוז’ן יוקרתיות ועד טברנות יווניות מסורתיות שפועלות במשך דורות.

מראות נוספים ששווים ביקור כוללים את הכנסייה היפה של Panagia Tourliani ואת חורבותיה של טירה מהמאה ה-14 בפטליה. גם המוזיאון הארכיאולוגי של מיקונוס שווה ביקור.

אתה יכול לשכור מכוניות או טוסטוסים בקלות במיקונוס. אתה יכול למצוא סוכנויות השכרה ליד שדה התעופה או בעיר מיקונוס. מומלץ להזמין רכב או טוסטוס דרך מקום האירוח, במיוחד עבור העברות משדה התעופה וממנו. לחלופין, תוכלו לקחת את האוטובוס הציבורי, שנוסע לעיתים קרובות בין העיירה מיקונוס לכל החופים. האוטובוסים לא יקרים ונוחים, אבל הם יכולים להיות קצת איטיים ולא אמינים במהלך הקיץ.

רוב המקומיים מדברים אנגלית ברמה בינונית עד מתקדמת, מה שמקל על התקשורת. רוב האנשים שעובדים בבתי מלון, מסעדות וחנויות מדברים לפחות קצת אנגלית. אנשים רבים יכולים לדבר גם בשפות אחרות. האירו הוא המטבע הרשמי, אבל דולר אמריקאי מקובל באופן נרחב.

#אסי מוש
#המלצה על מיקונוס
#מיקונוס
Share: