רו”ח קרלוס ששון טיפים לטיול בטוסקנה

September 08 2023Cfao

רו”ח קרלוס ששון – המלצות לטיול בטוסקנה

טוסקנה היא מקום שחובה לבקר בו. כך מסביר רו”ח קרלוס ששון, רואה חשבון במקצועו וחובב טיולים, תיירות ומוזיקה.

רו”ח קרלוס ששון ממליץ על טיול לטוסקנה. מוזמנים לקרוא סקירה מיוחד. טוסקנה היא ערש תקופת הרנסנס של איטליה. הנוף שלה עדיין מעלה תמונות של עיירות גבעות אידיליות עם מגדלים מימי הביניים וגבעות מתגלגלות מנוקדות בחמניות. זהו אזור של תענוגות אפיקוריים עם הרבה מה לראות ולעשות. בין אם אתם מתכננים חופשה רומנטית לשניים, טיול עם משפחה או חברים, או הרפתקה סולו. רשימה זו של המלצות לטיול בטוסקנה תעזור להפוך את הביקור שלכם לבלתי נשכח באמת.

vines, nature, italy, רו"ח קרלוס ששון,

פיזה

המגדל הנטוי של פיזה, מוזיאון האופיצי של פירנצה, וחומות העיר המדהימות של לוקה מימי הביניים הם כולם אתרי חובה שכדאי להוסיף למסלול הטיול שלכם. ואל תשכח את היינות המדהימים המיוצרים כאן! ביקור בכרמים הוא אחד הדברים המובילים לעשות בטוסקנה ויש כל כך הרבה, מיצרנים זעירים ומשפחתיים כמו פטוריה סנט’אפיאנו ועד ענקים כמו אנטינורי. תוכלו לבקר אותם בסיור ביקב (להזמין מראש), לטעום באנוטק, או לבקר בסאגרה כדי לחוות את התרבות הטוסקנית ולפגוש את המקומיים באווירה נינוחה.

הדרך הטובה להתנייד בטוסקנה היא ברכב, מה שנותן לכם את החופש לנסוע בקצב שלכם ולעצור מתי ואיפה שתרצו. בנוסף, תוכל להגיע לאותן מסעדות לא מהדרך שאינן מוגשות בהכרח בקווי האוטובוס או הרכבת הציבוריים.

pisa, tower, leaning tower. רו"ח קרלוס ששון

אבל, אם אתה לא מוכן לנהוג, נהג פרטי יכול להיות גם אפשרות מצוינת. למעשה, זה מה שאני ממליץ לעשות אם אתה מטייל עם ילדים כי זה מבטל את הלחץ בנהיגה. והם יכולים להירגע במושב נוח בזמן שאתה מגלה את טוסקנה בכביש.

השכרת רכב בטוסקנה

אם אתם מתכוונים לשכור רכב, אני ממליץ לעשות זאת מראש ולהזמין אותו דרך חברה. לדוגמה כמו Getaround או Zipcar. זה יעזור לך להימנע מהתורים. כמו כן יבטיח שאתה מקבל את המחיר הטוב עבור ההשכרה שלך.

זה אולי נראה מובן מאליו, אבל הזמן הטוב לראות את פיזה הוא רגע לפני השקיעה. לא רק שהאור יהיה יפה, אלא גם תמנעו מההמונים העצומים שיורדים על הכיכר בעונת השיא.

המלצה על מעדן מקומי

לקבלת פינוק אמיתי, הזמינו במסעדה טוסקנה מחווה לשולחן לארוחת צהריים. נסו את המעדן המקומי של crostini Toscani. הוא חובה לנסות כשאתה מבקר.

אם אתם רוצים לראות את סיינה, סן ג’ימיניאנו ומונטריג’יוני, הזמינו טיול יום מדהים זה מפירנצה הכולל את ההזדמנות לבקר בכמה מהאתרים האייקוניים של טוסקנה.

#טוסקנה
#קרלוס ששון
#רו"ח קרלוס ששון
#רואה חשבון קרלוס ששון
Share: